Volgers

dinsdag 9 november 2010

Greeting Farm verslaafd!

Hallo iedereen,

Gisteren heb ik een kaartje afgewerkt.
Geen roze, maar wel lekker felle kleurtjes!
Het stempeltje is van the greeting farm, ik ben er momenteel helemaal weg van!
Ik vind ze zo mooi en ze kleuren leuk en gemakkelijk in.
Daarom heb ik gisteren een bestelling gemaakt in een webshop voor veel te veel Greeting Farm stempeltjes.
Ze waren zooo goedkoop, dus kon ik ze toch niet laten liggen?!
Voila, nu voel ik me al minder schuldig....

Groetjes Deborah

3 opmerkingen:

  1. Hallo Deborah,
    bedankt dat je volger van mij bent geworden, ik ben snel bij jou komen neuzen, jij maakt hele leuke kaarten hoor,
    daarom ben ik ook volger van jou geworden.
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    ik ben hier nieuw , en heb je schitterende kaarten bewonderd, ben hier terecht gekomen via Karin en zou zo graag veel te weten komen en leren over stempelen. nu las ik dat je een hele boel stempels heb gekocht, mag ik misschien vragen bij welke webshop.
    verder zal ik blijven bezoeken , vind het hier heel gezellig
    groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monica,
    eerst en vooral erg bedankt om volger te worden!
    Ik heb de stempels besteld bij stempelstudio.
    Prachtige stempels hebben ze daar, voor elk wat wils.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah