Volgers

zaterdag 9 juli 2011

Tag! You're it!

Hallo iedereen,

Ik had beloofd dat ik er bijna weer zou zijn en dit is dan meteen ook weer de start van een drukke blogperiode.
Enkele weken geleden heeft Kimmie van Kraftin' Kimmie stamps me gevraagd om voor juli en augustus guest disigner te zijn. En natuurlijk wou ik dat wel!!
Dus vandaag dan ook al meteen de eerste challenge van julie waarin ik guest disigner ben.

De opdracht deze keer voor challenge 86 is om een kaart te maken met een tag.

Ik heb er dan maar eens een mannekaartje van gemaakt, ik vond het wel bij de opdracht passen. En dit is ook zo'n grote stempel (Danny) dat je eigenlijk niet zoveel nodig hebt. Het papier is van Basic Grey "Oliver"
Dit is een foto als de tag uitgetrokken word.

Zo, ik hoop dat jullie weer even enthousiast meedoen!!
En morgen ben ik er al weer voor de nieuwe ATSChallenge.

Groetjes Deborah

10 opmerkingen:

  1. Wauwwww wat een prachtige kaart zeg!!! Je digi is ook super en geweldig ingekleurd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer eens wat van je te zien! Je kaart is superstoer!
    Fijn weekend, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw stoere kaart!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er zeker toppie uit hoor deborah deze kaart
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    wat een onwijs leuk kaartje!! Lekker stoer!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke stoere en tegelijkertijd prachtige mannenkaart.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je gast designer mag zijn voor twee maanden! Je kaart is erg mooi en stoer tegelijk!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart deborah
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW! This is just gorgeous, Deborah!! You've coloured Danny beautifully!!! And the tag is perfect for the challenge! Great job!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaartje! Wat leuk dat je weer guest designer mag zijn!! Gefeliciteerd!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah