Volgers

zondag 3 februari 2013

Haar motivatie!



Hallo iedereen,

Net een familiefeestje achter de rug. Mijn metekindje werd 4 jaar en dat moest natuurlijk wel gevierd worden!!! En dat hebben we gedaan ;-)
Het kaartje voor Austen volgt.

Vandaag kom ik jullie over iets anders vertellen.
Een vriendin van mij heeft de uitdaging aangegaan om terug bij de Weight Watchers te beginnen.
Ze zou graag deze zomer in bikini lopen.
Zeg eens eerlijk, wie heeft daar geen complexen over? Ik wel alleszins, en zou toch ook mijn best willen doen om tegen de zomer wat te gaan afvallen.
Wij gaan begin september op reis, dus heb ik gelukkig nog een beetje tijd.

Mijn vriendin heeft inmiddels al de koe bij de horens gevat en heeft een blog opgestart: Mijn motivatie.
Dus als je wil weten wat ze zoal eet op een dag of hoe ze het doet, neem dan gerust eens een kijkje op haar blog!
Bovendien geeft ze bij 20 volgers iets weg van Weight Watchers!!!

Wordt dus snel volger, dit is de link!
http://mijnmotivatie.blogspot.be/

Prettige avond nog verder!

Groetjes Deborah

1 opmerking:

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah