Volgers

zondag 17 februari 2013

Late valentijn ;-)

Hallo iedereen,

Vandaag laat ik jullie nog een "valentijns"kaartje zien.


Die was eigenlijk al eerder af dan het kaartje voor mijn vriend. Shame on me!
Had nog geen moment gevond om het te posten :-)

Het papier is van My mind's eye en een digi van Sureya. Ze zijn zo leuk om in te kleuren!!


Ik heb gezien dat er ook een nieuw challengeblog is geopend, dus daar zou ik ook graag aan willen meedoen. kaartjes inspiratie challenges blog met als uitdaging: "alles kan". Simpel dus :-D


Vandaag zou ik graag mijn uiltje afwerken, waar ik gisteren mee begonnen ben en daarna zou ik nog willen beginnen aan de kaart waarmee ik op 27 april een workshop geef bij Tiny's hobby.

Nog een fijne zondag!

Groetjes Deborah

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.
    Zooo ontzettend mooi. En geweldig ingekleurd.

    Liefs mariska

    PS. Heb een (misschien wel brutale) vraag aan je. Ik weet dat jij ook gek bent op kraftin kimmie stempels en nu was mijn vraag, heb jij toevallig de stempel Elaine (dat engelse meisje). Ik ben al een tijdje op zoek naar een afdrukje want ik wil een kaart maken voor een vriendin van mij die op vakantie gaat naar engeland. Maar wil hem daarvoor niet kopen (dat vind ik nou net weer zonde van mijn geld). Als jij hem hebt, zou je dan misschien wat afdrukjes ervan met mij willen ruilen. Ik heb ook genoeg kraftin kimmie stempels dus misschien kan ik jou ook ergens aan helpen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Deborah

    Ik vind het super dat je meedoet aan onze 1e challenge!
    En wat heb je een leuk blog zeg!
    En je creatie,die vind ik geweldig!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat je lid word van ons challenge blog.
    En bedankt voor je antwoord. Ik zoek nog eventjes verder, en misschien moet ik hem dan toch gaan kopen :(
    Fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Deborah,

    Wat een super mooie kaart en vooral de ingekleurde stempel echt heel mooi gedaan!!

    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Deborah! Super kaart ik vind dit afdrukje geweldig! Fijn dat je meedoet met onze Kaartjes-Inspiratie-Challenges-Blog! groetjes Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart! Ik vind het afdrukje geweldig!

    Leuk dat je meedoet aan de KIC Challenge.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

  7. wat een super kaartje zeg ...
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart hoor, en helemaal schitterend ingekleurd!
    Bedankt alvast voor je deelname aan de KIC-challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Deborah wat heb je een prachtige kaart gemaakt
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van de KIC

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah