Volgers

vrijdag 7 november 2014

Supersized sale: Kit and clowder's new online class!

Welcome back to another week of fabulous
FRUGAL FRIDAY SPECIALS!!!
And this weekend is a SUPERSIZED SALE!! Kraftin' Kimmie Stamps is a proud sponsor of Kit & Clowder
and we are happy to help Alyce celebrate the release of her NEW online colouring class!!  It's all about ANIMALS!
 So, I've put over 40 of our fave ANIMAL stamp sets
on special 25-50% OFF just for the weekend! 
There are also LOTS of new paper pads in the shop plus restocks of EZmount,White Poster Paint Pens, Liquid Applique and more!  Get ready for your holiday creations!

Here are just a FEW of my cards featuring 

some of the sets on SPECIAL this weekend:

My favourite set from Thais:








6 opmerkingen:

  1. Oh wat een leukerds allemaal! Ik zag dat je mij was gaan volgen, dus ik volg even terug ;) Erg leuke kaarten heb je zeg.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zijn ze weer, jij hebt een gave om vrolijk kaarten te maken, die altijd mooi verzorgd zijn qua design en kleurgebruik!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooie kaartjes
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtkaarten Deborah!
    Fijn weekend,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Deborah, wat een leuke, vrolijke serie kaartjes. Hier word ik dus meteen blij van..hihi. Ik ben helemaal weg van de twee verliefde uiltjes en de drie koukleumende vogeltjes. Zoals die gekleurd zijn en de kaartjes afgewerkt...géwéldíggg
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave creaties, ziet er prachtig uit!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah