Volgers

dinsdag 5 juli 2016

Geisha and Cherry Blossom

Hallo allemaal!

Laatst kwam ik deze digitale stempel "Geisha and Cherry Blossom" van Julia Spiri toevallig tegen en ik heb deze dan ook meteen aangeschaft.
Ik ben namelijk helemaal verzot op geisha's. Enkele zomers geleden had ik tijdens mijn vakantie het boek "Dagboek van een geisha" gelezen en dat heeft me echt geraakt.
Altijd jammer als zo'n topboek uitgelezen is.


Het gezicht heb ik zo licht mogelijk proberen te houden en daardoor zit er minder diepte in dan normaal in mijn kleurwerk. Ik hou echt niet van hele witte gezichten, die doen me op één of andere manier denken aan een spook, haha. Haar ogen heb ik roze oogschaduw gegeven, wat ook veel gebruikt wordt bij hen en natuurlijk mochten de knalrode lippen niet ontbreken.


Het zwarte haar wou ik iets anders inkleuren dan ik normaal deed. Meestal hou ik het bij de grijze tinten maar deze keer heb ik er een vleugje blauw in verwerkt. Het zorgt er ook voor dat de geisha niet te ééntonig of grijs wordt. Als afwerking heb ik hier en daar in een hoekje een schaduw aangebracht met grijs. Zo springt de afbeelding er toch een beetje uit.


Dit zijn de Copic Marker kleuren die ik voor deze afbeelding gebruikt heb:
gezicht: E13, E11, E00, E000, E0000/R20
haar: 100, C9, C7, B24, C1
oogschaduw: RV34, RV32
roze: RV69, RV09, RV55, RV52
blauw: B26, B05, B02, B00
rode lippen: R59, R35
schaduwrand: C5, C3, C1

Dank je wel voor het bezoekje en het achterlaten van een reactie, altijd fijn om te lezen!

Groetjes,


1 opmerking:

  1. Prachtig zeg! Hier kan nog veel van leren!
    Altijd leuk om op je blog te kijken.

    Fijne dag!

    Grtz,
    Diana
    http://dianascreation.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for checking my blog! It would be great if you coulc leave a message for me!
Deborah